pondelok 13. decembra 2010

O mne /About me/


Narodila som sa na Vianoce.
Mám rada stálosť (nie v jedlách).
Rada skúšam nové recepty.
Rada papám (ale neznášam kilá, ktoré sa k tomu pridružujú).
Na cvičenie som lenivá.
Milujem cestovanie.
Milujem gastro blogy.
Je mi zle z krvi (odpadávam).
Páči sa mi fotografovanie.
Som kritická (sorry).
Neviem sa lyžovať a v zime mi je vždy zima.
Som Slovenka, ktorá hovorí aj po maďarsky.
Čítam rada a veľa (keď cestujem a cestujem veľa).
Som ovplyvňovaná trance hudbou.
Bojím sa hororov.
Mám naj kamošku ešte z detstva.
Mám rada seriál 24 hodín a Kiefera Sutherlanda, ale aj Big Bang Theory a Sex and the City.
Pozerám veľa filmov.
Plánujem, riešim a pripravujem sa na všetko (nie všetko však ide podľa plánu).
Milujem slovenskú čínu a bryndzové halušky.
Viem, že život netrvá naveky.
Mám rada pekné šaty a nakupujem najradšej sama.
Chcem veriť, že pracujem preto, aby som mohla žiť podľa svojich predstáv.
Jedným z mojich snov je vidieť Petrohrad (neviem po rusky :().
Som rada doma, ale aj s kamarátmi.
Moja najobľúbenejšia korenina je oregano.
Milujem toho MÔJHO.
Mám toľko rokov, koľko je tú zápisov. 
Neznášam kôpor, sviečkovú tiež veľmi nemusím a vývar robím asi len 2x do roka (v detstve som ho povinne musela jesť :(). Update

24 komentárov:

  1. Kinga, díky,že si sa nám tak pekne predstavila.Myslím,že nejaké znaky máme spoločné,ako typické kozorožkyne /stálosť,papanie,nechuť k športu,kamarátka z detstva...:}/ ja som narodená 30.12. o nieeečo skôr, tak ten Petrohrad- tiež môj sen, mám už videný aj s ruskou konverzáciou-trochu som oprášila moju azbuku, aj keď musím povedať, že ja som sa ruštinu učila rada.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Kinguš, krásne predstavenie :). Ako čítam, tiež máme kopec spoločných prvkov, s tou výnimkou, že som protipól - baran :DDD Je mi potešením Ťa aspoň týmto sposobom trošku viac spoznať. paa a krásny večer

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak konečne som sa dostala aj k tomu, aby som sa predstavila, bolo načase. Teším sa, že sa Vám to páčilo :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Kinga, teší ma že ťa poznávam. Naozaj veľmi pekne si sa opísala. Si milé žieňa .-) Apropo veľmi sa mi páči tvoj blog. Prajem veľa inšpirácie a chuť podeliť sa s nimi. Pá a pekný večer:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :), konečne to začína vyzerať tak, ako som si to želala. Na blogu chcem ešte urobiť nejaké zmeny, predovšetkým vybrať si vhodnú šablónu, ale ešte ma tá pravá nenašla. Pracujem však na tom, len u mňa všetko chvíľku trvá.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. toto je az trapne, to ako keby som citala sama o sebe :-DDD waw! az som z toho nesvoja :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. až sa mi srdce zastavilo pri prečítaní prvých slov ... možno majú fakt gastro/food/bloggery niečo spoločné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Originalne predstavenie sa :) a suhlasim, ze vsetci, co bloguju o jedle maju asi dost spolocneho. Tiez som sa tu "nasla".

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Kinga,ako tu uz Anetka napísala aj ja som sa v tvojom opise akoby videla....Tvoj Blog je ozaj krásny!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, som neskutočne rada, že som Ťa našla :o) páči sa mi Tvoj blog, fotky sú krásne ..máme strašne veľa spoločného :o) aj ja mám rada taliansku kuchyňu, zbožňujem Dolce Vita blog, som Slovenka, ale viem aj po maďarsky, aj ja píšem blog...atď

    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Katka máš krásny blog, veľa zaujímavých receptov (nestihla som si ale všetky recepty pozrieť). Maďarské gastro blogerky mám už niekoľko rokov veľmi v obľube a z časti aj oni ma inšpirovali k tomu, aby som si začala písať blog o jedlách, ktoré som vyskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, Kinga, máš super blog, Pavlovu tortu mám práve v rúre (nechávam ju "odeležať"), tak sa dúfam podarí :-) Inak konečne som našla človeka, ktorý odpadáva pri pohľade na krv. Ja mám to isté a som skutočne rada, že už nie som sama taká "citlivka" :-P Prajem veľa zdaru pri pečení/ varení a blogovaní.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hľadal som na internete recept na cícerovú polievku a hľa. Kinga. Zvláštne meno. Vyzeráte na menej zápisov. Gratulujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Kinga - prosim mohla by si dat na seba aj nejaky kontakt? Rad by som sa na nieco spytal. Nikde nemozem na teba zohnat ziadny email ani nic ine. Ak ho nechces zverejnovat na blogu, prosim ozvi sa mi na info@foodissimo.eu

    Dakujem moc.
    Tomas

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Kinga ahoj. Som rada, že som natrafila na tvoj krásny blog :-) a bude mi potešením vyskúšať tvoje dobrotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ... skutočne existuješ?? :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. supis blog, som rada, ze som ta nasla :-) igen joooo :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj, Kinga. Tu Kinga :) Zvláštne oslovovať niekoho vlastným menom. Som veľmi rada, že som natrafila na tvoju stránku. Bola to úplná náhoda. Pri hľadaní receptu na "Pavlovu tortu" ma presmerovalo hneď sem. Neviem síce, ako sa podarila, pretože som len nedávno vypla trúbu a čakám zajtrajšie ráno, kedy ju môžem dať do kopy a po dobrom obede ju servírovať rodinke :) Zaujalo ma však, že som natrafila na osobu s rovnakým menom tak som sa tu ešte "poobzerala". Urobila som dobre. Nielenže máme rovnaké meno, ale aj rovnaký vkus na dobré jedlo a neskôr, keď som si prečítala aj niečo o tebe, tak som zistila, že ešte viac. Znie to ako klišé, viem, ale je to tak :D Jedine v čom sa možno líšime je vek a skúsenosti. Ja som len taký začiatočník, amatér, ale milujem varenie, pečenie a dobré jedlo. Určite sa na tento blog budem vracať veľmi často, lebo som tu objavila skvelé recepty na polievky a domáce pečivo, ktoré aj ja veľmi rada pečiem :) Pekný deň a veľa skvelých receptov. S pozdravom....Kinga :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...