nedeľa 15. mája 2011

Špagety s párkami

Trošku bizarné a trochu prácne, ale príprava týchto špagiet s deťmi, môže predstavovať aj kreatívne cvičenie, ktoré nakoniec nasýtia hladné brušká. Len pozor na oči, ak by sa niekto rozhodol s tými napichanými špagetami šermovať.
Keďže v týchto cestovinách boli aj párky a teda „mäso“, ten MÔJ bol spokojný. Ja som k nej pripravila jednoduchú, ale o to chutnejšiu omáčku.


5 ks párkov
špagety

Omáčka:
1 lyžica oleja
menšia cibuľa
konzerva krájaných paradajok
oregano
soľ
čierne korenie

syr

Každý párok som si nakrájala na 3 časti. Do týchto párkov som napichala špagety. Ak sa náhodou špagety zlomia, tak sa pridajú do vriacej vody alebo sa napichajú do párkov. Príprava týchto párkov mi trvala asi 20 min. (robila som to sama).
Do môjho najväčšieho hrnca som si dala dostatočné množstvo vody, pridala som za lyžičku soli a pár kvapiek oleja. Do vriacej vody som po jednom vkladala pripravené párky so špagetami. Nie všetko sa zmestí do hrnca naraz, ale keď špagety za pár sekúnd vo vode zmäknú, môžu sa pridať zvyšné párky. Špagety som uvarila asi za 10 min, toľko stačilo aj párkom.


Medzitým som si pripravila omáčku. Na oleji som si opražila nadrobno nakrájanú cibuľu, ku ktorej som pridala krájané paradajky. Omáčku mám najradšej z krájaných paradajok, ale môže sa použiť pretlak alebo kečup, aj keď tie paradajky sú fakt super. Omáčku som ochutila oreganom, soľou a čiernym korením, nechala som ju zovrieť a bola hotová.

2 porcie

Tento nápad som dostala mailom.

20 komentárov:

  1. tak to je fenomenalny napad:-DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sranda:))tak toto by ma nikdy nenapadlo:))ale fotecky velmo efektne!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nez bych tohle vse udelal ,tak mam po chuti a to radsi bych misto toho Stejka , pecenou bramboru s cream chesse and corn.... verte me ...to je rychla priprava a 1.000% chutne !

      Odstrániť
  3. ...jéééj to je sranda:))) keď to uvidia moje dievčatá:))) myslím že zajtra budú u nás špagety:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je super napad! toto si urcite niekedy spravime s detmi na veceru a konecne budu jest tie cestoviny s niecim inym ako s kecupom:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne to trochu pripomína špagety s mäsovými guličkami. Dúfam, že nielen deťom to bude chutiť, aj keď voči párkom majú ľudia predsudky ...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toto je skvelééé, moji krpci sa z toho budú brutálne tešiť...teda týmmto ti oznamujem , že nápad odkukávan :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zajtra mam doma dcerku a plus tri deticky co ku nam chodia zo skolky na obed takze sa zabavime a este bude aj super jedlo.dakujem za tip.http://tageskinder.blogspot.com/2010/07/papkame.html moje baby ked nechcu jest parky tak im spravim spagety uvarim parky a pretlacim ich cez to co sa tlaci cesnak (boze tam moja Slovencina :D)a zamaskujem to tiez rajcinovou omackou.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hehe, toto som už kdesi na nete videla, ale je to sranda. a ako píšeš hlavne pre deti je to zábava.Okrem toho veľmi rýchla papanica, čo v dnešnej dobe každý ocení.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. :)) dobreee, ked budem potrebovat zabavit deti uz viem co im dam robit

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ha,ha, tyhle "pichlacky' jsem uz nekde videla na netu a obdivuji tvou trpelivost je uvarit :)) Vypadaji uzasne a deti musi byt nadsen! Zdravi Monika...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Kinga, ako sa máš? Dúfam,že je všetko v poriadku a ty len varíš a kuchtíš a potom nás všetkých poriadne prekvapíš!Alebo si v NY?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj Ivka, žijem :) :) :), ale nestíham :(. Síce varím a niekedy sa mi to podarí aj odfotiť, ale čas na napísanie receptu už nemám. Nevadí, prejde aj toto obdobie a verím, že za také 3 týždne som späť, už ako PANI toho MÔJHO a bude času aj na blog a blogovanie. Zatiaľ si užívaj/te leto a veľa píš/te, všetko si potom prečítam :).

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jéééj, tak gratulujem!Pekne si to užite!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dobrý deň,

    Práve sme objavili váš blog a veľmi sa nám páči. Chceli by sme vám ponúknuť možnosť publikácie vášho blogu na našom ženskom portáli Kankan.sk a prosíme vás preto o e-mailový kontakt, kde vám môžme zaslať ďalšie detaily ponuky.

    Ďakujeme vopred!

    S pozdravom

    Silvia Karasová
    redakcia Kankan.sk
    skarasova@kankan-group.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. aké úžasne nápadité a vtipné, krásna inšpirácia, ďakujem :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sorry ale kde nájdem párky ktoré kým sa špagety uvaria nepopraskajú

    OdpovedaťOdstrániť
  17. It's an amazing paragraaph fоr all the web users; thеy ѡill obtain advantage fгom it I
    ɑm ѕure.

    Feel free to visit my paցе: need for speed rivals
    patch []

    OdpovedaťOdstrániť
  18. * Conflict Global Storm: In this game, you will find no noticeable" lags" the most classic and also angle on your screen. Not long ago
    there's a big resources with this United States. 2 Select the programming or development platform for
    Java-based mobile 2D game development, production and programming costs.

    In the end, farmville 2 country escape cheats hope this game so you will definitely satisfy your soul.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...