nedeľa 1. augusta 2010

Jogurtová bublanina s ríbezlami


500 ml bieleho jogurtu
500 ml polohrubej múky
1/2 prášku do pečiva
250 ml kryštálového cukru
1 vanilkový cukor
2 vajíčka
olej
300 g červených ríbezlí
100 g čiernych ríbezlí

Do väčšej misy som naliala biely jogurt, pridala som polohrubú múku, ktorú som si vymerala v rovnakom kelímku, v ktorom bol jogurt. Do múky som pridala prášok do pečiva. Kelímok som použila aj na vymeranie kryštálového cukru. Pridala som aj vanilkový cukor, vajíčka a všetko som to vymiešala ručným mixérom. 
Plech som si vymastila olejom a naň som vyliala cesto.
Ríbezle som si umyla a odstránila som stonky. Ríbezle som si rovnomerne rozložila na cesto a v rúre predhriatej na 200°C, som za 25 min. koláč upiekla.   
Kto by chcel môže ho ešte za tepla poprášiť práškovým cukrom, ale ja som to už nerobila, takto kyselkavé mi to chutilo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...