sobota 27. októbra 2012

Vyprážaný rybí sendvič

Už nejaký ten čas okrem gastro blogov sledujem na youtube aj zaujímavé videá o varení. Videá, ktoré robia sú neskutočne premakané a vôbec nechápem, ako to dokáže „amatér“ spraviť tak krásne. Fandím im však a vždy sa teším na ich novinky.
 
 
3 ks rybích filet (aljašská treska)
1-2 vajec
múka
strúhanka
soľ
čierne korenie
citrónová kôra z 1 citróna

olej
 
Plnka:
2 vajcia uvarené natvrdo
4 lyžičky majonézy
2 lyžičky horčice
1 lyžička dižonskej horčice
5-6 lístkov koriandru
trocha citrónovej kôry
nadrobno nakrájaná červená cibuľa (ja som nedala)
soľ
čierne korenie
 
2 ks žemle alebo bagety
 
Ako prvé som si počkala, kým sa mi rozmrazí ryba a uvarila som si 2 vajíčka natvrdo. Potom som sa pokúsila, čo najlepšie osušiť kúsky rybích filet. Filety som si prekrojila na polovicu, osolila a obalila do trojobalu. Strúhanku som si ochutila čiernym korením, soľou a nastrúhanou citrónovou kôrou.
V hrnci s vyšším okrajom som si na oleji vypražila filety. Boli rýchlo hotové, potrebovali 2-3 minútky.
Medzitým som si pripravila plnku a to tak, že som si nadrobno nakrájala vajíčka, do misky som pridala majonézu, dva druhy horčice, korenie, nadrobno nasekané listy koriandra a kôru zo 1/4 citróna.
Žemľu som si prekrojila a vydlabala som si stred tak, aby vznikla priehlbinka. Plnku som naplnila do tejto priehlbinky. Do žemle som dala 3 kúsky vyprážanej rybky a veľkým nožíkom som ho prekrojila na polovicu.
 
2 porcie
 
Zdroj youtube.com

4 komentáre:

  1. Vypadá to dobře! :)
    Já taky občas koukám na videa, ale o pečení, vaření mě moc nebere (zatím)...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koriander to musí pekne dochutí!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sendviče ma bavia, veľmi zaujímavý recept, díky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vypadá super, ale já ryby nemusím

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...