štvrtok 30. decembra 2010

Ružová /salámová/ pomazánka

Na "ružovú pomazánku" z cvikly som natrafila na blogu Ham Ham, potom sa do mojej pozornosti dostala u Maťky na blogu ... z lásky k vareniu ..., takže som vedela, že niečo takéto musím aj ja vyskúšať, lebo domáce pomazánky mám veľmi rada. Cviklu som teraz vynechala a ani cesnak som nepoužila, ale základom zostala saláma a pridala som aj nepravého lososa. Mne chutila ...   


100 g kuracej salámy
1 tavený syr (100 g črievko)
100 g kyslej smotany
2 lyžice masla
20 g + 10 g nepravého lososa
vegeta podľa chuti

Polovičku kuracej salámy som si nahrubo rozmixovala a preložila som ju do misky. Do mixéra som vložila druhú polovicu salámy, pridala som tavený syr, kyslú smotanu, maslo, 20 g nepravého lososa a všetko som to najemno rozmixovala. Rozmixovanú pomazánku som pridala k saláme a ešte som nakrájala zvyšných 10 g lososa na väčšie kúsky. Nepravý losos je dosť slaný, ale ja som pridala do pomazánky aj trochu vegety (podľa chuti). 
Časť pomazánky som si naplnila do zdobítka a vtlačila ho do pripravených kornútkov zo salámy.

2 komentáre:

  1. krásne si to vymyslela Kinga, práve včera som uvažovala, že by to mohlo byť zaujímavé i s tým nepravým lososom /ktorého momentálne ešte skladujem v chladničke :)/ som rada, že si sa nechala u mňa inšpirovať:)

    PS: do Nového roku Ti prajem všetko len to naj naj naj a veselého Silvestra. paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za prianie na Silvester, vydaril sa :). Podobne prajem všetko NAJ v tomto roku tebe aj tvojej rodinke.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...