streda 8. decembra 2010

Syrová polievka

Tento víkend sa niesol v znamení syru. Syr v polievke, syr na mäsku, syr v šalátiku a o plnených tortillách ani nehovorím. Polievka bola chutná, ale vlastne, ak by nebola, tak by som o nej ani nepísala.


1 lyžica masla
1 lyžica múky
1,5 l vody
2 kuracie bujóny
150 g syru Eidam
200 ml smotany na varenie
2 žĺtka
1 lyžička vegety
1/2 lyžičky čierneho korenia
muškátový orech

Maslo som si na miernom ohni roztopila a pridala som za lyžicu múky, priliala som vodu, ďalej som pridala bujóny a počkala som kým mi polievka zovrela. Potom som pridala nastrúhaný syr a varila som ju asi 5 min. Nakoniec som si zmiešala smotanu na varenie so žĺtkami a pridala som k nim za jednu naberačku polievky. Za stáleho miešania som prilievala smotanovú zmes do polievky, dochutila som ju vegetou, čiernym korením a troškou nastrúhaného muškátového orechu. Všetko som to povarila a polievka bola hotová.
Pri podávaní som do nej nasypala za lyžičku smaženého hrášku a trocha petržlenu.

Zdroj Az élet napos oldala.

2 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...