piatok 2. apríla 2010

Zapekaný chlebík so smotanovou pomazánkou, hríbami a šunkovou salámou

Podobné večere mávame celkom pravidelne, predovšetkým vtedy, keď sa nám chlieb nie a nie minúť, teda nám zostarne a pre mňa najlepší a najednoduchší spôsob je, že ho zapečiem – s čímkoľvek. Nerada vyhadzujem jedlo. Určite sem na blog uvediem aj iné moje zapekačky. Niečo podobné som videla na blogu The Pioneer Woman, pravdaže som si to prispôsobila na svoj obraz a tiež na obsah našej chladničky.

200 ml kyslej smotany
1 balenie zelených olív s papričkami
1 tavený syr (črievko)
50 g tvrdého syru Eidam
4 stredne veľké šampiňóny
kuracia saláma
jarná cibuľka (kto chce, ja som nedala, lebo ten MÔJ nemá rád cibuľu a ani cesnak)
soľ
čierne korenie
vegeta

starší chlieb, rožok, bageta

V mise som si zmiešala kyslú smotanu a tavený syr. Syr som si nastrúhala, olivy nakrájala, kto má rád cibuľku tak ju tiež nadrobno nakrája a všetko som pridala do misy. Zmes som si okorenila a natierala na chlebík.
Hríby som si umyla a nakrájala na plátky. Chlebík som dozdobila buď hríbami alebo salámou. Rúru som si predhriala na 180°C a chlebíky zapekala asi 15-20 min.
Najlepšie je to teplé, prípadne ak niečo zostane, tak je dobré si to zohriať v mikrovlnke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...