streda 16. júna 2010

Nátierka z krabích tyčiniek

Zase len jedna z našich obľúbených nátierok. Nie je to žiadna novinka, tento recept pochádza od Marcelky z mimibazaru. Je to fakt vynikajúca kuchárka, ktorá má pod svojim menom uverejnených skoro 500 receptov. Oplatí sa ich prezrieť, času to však zaberie. V poslednom čase, však uverejňuje čoraz menej, čo je skutočná škoda. Táto nátierka sa však u nás uchytila a dúfam, že bude chutiť aj vám.


250 g surimi tyčinky
250 ml tatárskej omáčky
3 lyžice kyslej smotany
1 tavený syr (100 g črievko)
malý kúsoček (10 g) cibule
1/2 citróna
3/4 lyžičky soli
3/4 lyžičky čierneho korenia

Krabie tyčinky som si rozbalila a vybrala z obalu. Do menšej panvice (hrnca) som vložila krabie tyčinky, zaliala ich vodou, pridala som šťavu z 1/2 citróna a za 1-2 minútky som ich trošku uvarila. Keď sú hotové, mali by sa nechať vychladnúť, ale ja som bola netrpezlivá, takže som ich hneď šupla do mixéra a rozmixovala ich. To je jedno či najemno alebo na väčšie kúsky. Tak aj tak sú dobré. Ak máte veľký mixér je možné vložiť suroviny všetky naraz. Ja mám však menší takže som suroviny pridávala po častiach. V mixéri som si rozmixovala aj cibuľu, pridala som tavený syr, tatársku a kyslú smotanu. Nezabudla som ani na koreniny. Inak pôvodne do tohto receptu ide aj cesnak, ale teda ja som ho pre isté dôvody vynechala :) (ten MÔJ cítil aj tú malilinkú cibuľku :(). Kto, ale chce môže si pridať 1-2 strúčiky. Keď je všetko zmiešané, vloží sa nátierka do chladničky a dobre sa vychladí.

3 komentáre:

  1. Minule sme boli na navsteve u mojho stryka, zhodou okolnosti nam pripravili tiez tuto natierku, musim povedat, ze bola skvela, mala som co robit, aby som "nezozrala" celu tacku. Zase, co si budeme nahovarat, krabie tycinky okolo krabieho maska ani zdaleka nechodili... ale, natierka z nich je super ;o)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...