streda 7. júla 2010

Karfiol s koreninami a kakaom

Čudný názov, však? Ale skutočne, ale skutočne je to vynikajúce jedlo, predjedlo, príloha. Treba to vyskúšať a dať tomu šancu. Ja som takto pripravila karfiol minulý týždeň až 2x a kolegyňa to riskla a upiekla ich tiež. Podľa nej a aj podľa jej hostí to bolo vynikajúce. Takže, ak sa niekto neodváži urobiť celý karfiol, tak to treba vyskúšať aspoň s 3-4 ružičkami. Ja to budem určite robiť dosť často. 


1 karfiol
olej
čierne korenie
soľ
chilli korenie (štipľavá červená paprika)
kakaový prášok

Karfiol som si rozobrala na ružičky a poriadne ho umyla. Umytý karfiol som nechala odkvapkať a potom som ho preložila do jenskej misy. Jednotlivé ružičky som pokvapkala olejom a posypala koreninami z každej strany. Potom som cez malé sitko posypala karfiolové hlavičky kakaovým práškom.
V predhriatej rúre som ich upiekla na 200°C za 40 min. Ničím som to neprikrývala, upiekli sa krásne. Je potrebné ich skonzumovať ešte za tepla, studené už nechutia tak dobre.

Recept som našla u Chili and Vanilia.

2 komentáre:

  1. no ono to fakt znie divne :) hm. mozno raz vyskusam, az nebude 38 stupnov :S

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to hej, toto počasie ničí človeka. Ja som skoro celý týždeň večerala paradajky buď s fetou alebo zmiešané s nakrájanou uhorkou, olivami, bazalkou, olivovým olejom. Variť sa mi nechcelo, ale zato také lečo som zbúchala.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...