štvrtok 25. novembra 2010

Chilli Con Carne

Obed na želanie.


1 lyžička oleja
2 veľké cibule
500 g mletého hovädzieho mäsa
500 g mletého bravčového mäsa
2 lyžičky mletej červenej papriky
1 + 1 lyžičky mletého čierneho korenia
1,5 lyžičky soli
1 lyžička cesnakového prášku
1 + 1 lyžička chilli korenia
1/2 lyžičky mletej škorice
1 + 1 hrsť oregana
1 (400 g) konzerva krájaných paradajok
150 ml paradajkového pretlaku
400 ml vody
1 (400 g) konzerva červených fazúľ
5 lyžíc kukurice

kyslá smotana
nastrúhaný syr

Vo väčšom hrnci som si na oleji osmažila nadrobno nakrájanú cibuľu. Pridala som mletú červenú papriku a aj ostatné koreniny. Chvíľku som ich spolu varila a potom som pridala mleté mäso. Počkala som, kým sa mäso pekne zatiahlo, trvalo to asi tak 8-10 min., premiešala som ho a potom som pridala konzervu paradajok, paradajkový pretlak a vodu. Na miernom ohni som chilli con carne varila 40 min. Po tomto čase som pridala fazuľu a kukuricu, ak treba tak sa ešte môže dochutiť koreninami. To preto som uvádzala medzi ingredienciami tie plusové hodnoty. Ja som ešte pridala koreniny. Na dokončenie som ešte potrebovala 20 min. a podávala som to s ryžou, aj keď je to dobré aj s chlebíkom, troškou kyslej smotany a s nastrúhaným syrom.

6 porcií

5 komentárov:

  1. Kinga nechcem byť otravná :} ale ja stále žasnem ako fantasticky varíš, pri tvojom veku mi to príde až neuveriteľné,fakt.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Varím fakt rada a už niekoľko rokov vediem vlastnú domácnosť, to prinúti človeka zdokonaľovať sa. Každý deň musíme niečo zjesť, preto hľadám originálne, nápadité a chutné recepty (ale pravdaže ani klasikou nepohrdnem). A keď vidím tie krásne obrázky na ostatných blogoch ... no proste to musím vyskúšať. Myslím si, že varenie vôbec nie je ťažká vec, aj keď aj mne sa stalo už, že konečný výsledok nebol vôbec chutný. To sem potom ani nedávam, ale väčšina toho čo navarím je jedlá, tak sa s nimi chcem podeliť.
    A veľmi ma tešia tvoje komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako hlavny konzument tychto pokrmov musim podotknut, ze niekto tu ma obrovsky talent! Ma to ale aj svoje nevyhody. Vonku v restauraciach mi uz malokedy chuti :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To verím,majú sa tie naše reštaurácie čo učiť :}.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...