streda 24. novembra 2010

Vajíčkovo-jablkový šalát s karí plnený v pite

Perfektná, rýchla večera a nezľaknite sa týchto kombinácií.


4 natvrdo uvarené vajíčka
1/2 jabĺčka
5 lyžičiek majonézy
1 kopcovitá lyžička horčice
2 lyžičky citrónovej šťavy
1/2 lyžičky karí korenia
1/4 lyžičky soli
trošku chilli prášku
menšia červená cibuľa
čínska kapusta
pečivo (pita, žemličky, rohlíky ...)

Vajíčka som si uvarila natvrdo, za 9 min. Počkala som kým vychladnú a potom som ich očistila. Ja som si ich pripravila deň vopred, aby sme na ďalší deň mohli čo najskôr večerať. Polku jabĺčka som si nakrájala na mesiačiky a tie na ešte menšie kúsky. Na také isté kúsky som si nakrájala aj vajíčka a spolu s jablkami som ich vložila do misky. Pridala som majonézu, horčicu, citrónovú šťavu, karí korenie, soľ a poprášila som to celé málinko chilli korením. Cibuľu som si nakrájala na mesiačiky. Z čínskej kapusty som použila iba 4-5 listov. Spodnú, tvrdú časť som si odrezala a nakrájala na malé kocky. Tie som tiež pridala k vajíčkovému  základu. Všetko som poriadne premiešala a naplnila do pripraveného pečiva. Ja som to jedla s pitou, na fotke chýba čínska kapusta, ktorú som až dodatočne strčila do pity.

2 večere

2 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...